Serveis, tràmits i gestions
Atenció ciutadana
La millora en l’atenció ciutadana és una prioritat bàsica per a l’Ajuntament de Matadepera. És per aquest motiu que posem al vostre abast diversos canals de comunicació directa:
· Per telèfon:
o Al 93 787 02 00.
Horari: de 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres. De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
Horari: de 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres. De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
· Presencialment:
o Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).
Pl. de l’Ajuntament, 1. 08230-Matadepera.
Horari: de 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres. De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
Pl. de l’Ajuntament, 1. 08230-Matadepera.
Horari: de 08:15 a 14:00 h. de dilluns a divendres. De 16:00 a 19:00 h. els dimecres.
· Per internet:
o Bústia de correu: podeu fer ús d’aquesta bústia per expressar opinions i dubtes referents a la seu electrònica.
o Queixes i suggeriments: expresseu queixes o suggeriments relatius a la qualitat de serveis, a l’estat del carrer, a les infraestructures municipals, etc
o Sol·licitud genèrica: presenteu una sol•licitud al registre de documents de l’ajuntament de Matadepera.
Govern obert i transparència
La informació generada pel Govern a disposició de la ciudadania:
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Perfil de contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
En cas de no trobar-la
exerceix el dret d'accés a la informació