No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

Els diferents canals d'Atenció Ciutadana que us ofereix l'Ajuntament de Sant Just Desvern són els següents:

  • Atenció presencial
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Verdaguer, 2):
    Matins, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
    Tardes, de dilluns a dijous de 16 a 19 h.

    En els períodes assenyalats, l'atenció a la ciutadania només s'ofereix als matins (de 9 a 14 h)
    Del 15 al 28 d'abril de 2019 (Setmana Santa)
    De 23 de juny a l'11 de setembre de 2019 (Estiu)
    Del 23 de desembre de 2019 al 6 de gener de 2020 (Nadal)

    Els dies 18 d'abril (Dijous Sant) i 31 de desembre: Serveis Mínims (informació i registre)
     
  • Atenció telefònica
    Telèfon gratuït: 900 102 658 (amb el mateix horari que l'atenció presencial).