¿No sabes como puedes comunicarte con este ente? Aquí encontrarás los diferentes canales de atención ciudadana que tienes a tu alcance.

Oficina d’Atenció al Ciutadà

Dirección postal Plaça de l'Ajuntament, 1

Teléfono 93 741 74 00

Correo electrónico oac@premiademar.cat

Horario de atención

HORARI D’HIVERN (DEL 16 DE SETEMBRE AL 15 DE JUNY):

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

Dimarts i dijous de 14:00 a 19:30 hores (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

HORARI D’ESTIU (DEL 16 DE JUNY AL 15 DE SETEMBRE) , SETMANA SANTA, I NADAL (DUES SETMANES) :

De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

Más información Anar a l'apartat de l'OAC del web municipal

Bústia Ciutadana

Más información Envia'ns la teva consulta, suggeriment, agraïment i/o queixa a la Bústia Ciutadana   

Whatsapp

Más información

Escriu-nos i et respondrem tan aviat com sigui possible:Whatsapp alcalde

Per a incidències de neteja viària, enllumenat públic o senyalització, teniu l'App Premià Actua.
Si es tracta d'una urgència, contacteu directament amb la Policia Local a través del telèfon 937417422.
Si voleu rebre avisos i notificacions heu d'enviar-nos un missatge amb la paraula ALTA seguida del vostre nom i cognom.