No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

Oficina d’Atenció al Ciutadà

Adreça postal Plaça de l'Ajuntament, 1

Telèfon 93 741 74 00

Correu electrònic oac@premiademar.cat

Horari d'atenció

HORARI D’HIVERN (DEL 16 DE SETEMBRE AL 15 DE JUNY):

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

Dimarts i dijous de 14:00 a 19:30 hores (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

HORARI D’ESTIU (DEL 16 DE JUNY AL 15 DE SETEMBRE) , SETMANA SANTA, I NADAL (DUES SETMANES) :

De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. (preferentment amb Cita Prèvia - http://premiademar.cat/citaprevia ).

Més informació Anar a l'apartat de l'OAC del web municipal

Bústia Ciutadana

Més informació Envia'ns la teva consulta, suggeriment, agraïment i/o queixa a la Bústia Ciutadana   

Whatsapp

Més informació

Escriu-nos i et respondrem tan aviat com sigui possible:Whatsapp alcalde

Per a incidències de neteja viària, enllumenat públic o senyalització, teniu l'App Premià Actua.
Si es tracta d'una urgència, contacteu directament amb la Policia Local a través del telèfon 937417422.
Si voleu rebre avisos i notificacions heu d'enviar-nos un missatge amb la paraula ALTA seguida del vostre nom i cognom.