Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
S'han sotmès els serveis públics a l'avaluació de la ciutadania? Enquestes, entrevistes... en aquest apartat en pots consultar els resultats.
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú té publicades diverses Cartes de serveis, que estableixen uns compromisos de qualitat dels serveis amb la ciutadania. Anualment es fa l'avaluació del compliment d'aquests compromisos; podeu trobar-los a l'apartat web de les Cartes de Serveis.
Per altra banda, podeu accedir a les Memòries dels serveis, on en alguns casos s'hi inclouen enquestes de satisfacció de les persones usuàries.
Diferents serveis fan enquestes per avaluar el nivell de satisfacció de les persones usuàries. Podeu trobar-ne els resultats en els espais web i en les memòries d'aquests serveis:
OMIC
Trobareu la informació a l’apartat del web l’OMIC en xifres
Servei de Govern Obert
Gestió tributària
Es publiquen els resultats de l’enquesta subministrada a les persones usuàries a la pagina de l’Oficina de Gestió Tributària i Recaptació
Servei de Joventut
DIBARÒMETRE
La Diputació de Barcelona realitza una enquesta sobre la percepció ciutadana del municipi, els serveis i l’administració dels ajuntaments de la província de Barcelona. Mitjançant aquest enllaç podràs accedir als resultats de Vilanova i la Geltrú