No saps com pots comunicar-te amb aquest ens? Aquí trobaràs els diferents canals d'atenció ciutadana que tens al teu abast.

Els canals d’accés als serveis del Consell Comarcal del Vallès Occidental són els següents:

  • Atenció presencial a les oficines del Consell Comarcal:
    Carretera N-150 Km 15, 08227, Terrassa 
    Coordenades geogràfiques: N41.555144 E2.05969

  • Atenció telefònica al número: 93.727.35.34

HORARIS:

  • Horari de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i  del Servei d'informació:
    De dilluns a dijous: de les 8:00 fins a les 18:00 hores
    Divendres: de les 8:00 fins a les 15:00 hores
  • Horari del Registre General:
    De dilluns a dijous: de les 8:00 fins a les 18:00 hores
    Divendres: de les 8:00 fins a les 14:00 hores
  • Horari de la resta de Serveis del Consell Comarcal:
    De dilluns a divendres: de les 8:00 fins a les 15 hores

 

MODIFICACIÓ DE L’HORARI DEL REGISTRE GENERAL I ATENCIÓ CIUTADANA DAVANT LA SITUACIÓ CREADA PEL COVID-19MODIFICACIÓ DE L’HORARI DEL REGISTRE GENERAL I ATENCIÓ CIUTADANA DAVANT LA SITUACIÓ CREADA PEL COVID-19

A partir del dilluns 16 de març, s'estableix que sigui entre les 8 i les 15:10 hores l'horari del Registre General d'entrades i sortides, l'horari de la UAC i el de la jornada laboral de les persones adscrites a aquest servei. Aquesta mesura s'aplicarà durant un termini de 15 dies o mentre duri aquesta situació d'excepcionalitat.