Ir al contenido principal

En este apartado podrás encontrar la resolución de consultas sobre la interpretación y el análisis de las normas jurídicas en materia de contratación pública.

La LTC (Llei de Transparència de Catalunya) concreta la l’obligació de fer pública la informació relativa als acords i criteris interpretatius dels òrgans consultius de contractació.
Les juntes consultives de contractació pública de l’Estat i de les comunitats autònomes poden aportar normes o mesures de caràcter general que es consideren procedents per a la millora del sistema de contractació en aspectes administratius, tècnics i econòmics i, alhora, també poden exposar directament als òrgans de contractació o formular les recomanacions que considerin pertinents.
Indicadores de transparencia
Datos que evalúan los distintos aspectos de tu ayuntamiento.

Datos abiertos
Catálogo con datos de carácter público en formato reutilizable.

Atención ciudadana
Las distintas formas de contactar con tu ayuntamiento.