Aquí encontrarás los perfiles y trayectorias profesionales de los representantes políticos locales y de los titulares de los órganos directivos del ente, así como de los organismos vinculados. También hay sus datos de contacto y retribuciones. En el caso de los altos cargos, también las declaraciones de actividades, patrimoniales e intereses.

Francesc de la Torre Escobar

1r tinent d'alcalde

No adscrito / independiente

  • Cargo electo
  • Miembro de equipo de gobierno
  • Junta de portaveus
  • Comissió Informativa d'Àrea
  • Comissió informativa del Ple
  • Junta de Govern
  • Ple municipal
  • Comunicació
  • Seguretat Ciutadana
  • Via pública i Serveis Urbans
  • Cultura
  • Arxiu
  • Drets Socials
  • Benestar Emocional

Lugar de nacimiento: Granollers

Fecha de nacimiento: 11 septiembre 1975

Retribución anual bruta: 55.000 €

Té la llicenciatura en Comunicació Audiovisual per la UAB.

Va ser director de Canal Català Vallès i Cap de redacció d'una editorial de revistes tècniques i del sector de l'arquitectura. Ha estat Director del programa 'Res com el Vallès' per a totes les emissores del Consorci de Turisme del Vallès Occidental i Assessor del Grup Socialista a la Diputació de Barcelona

D'acord amb amb l'article 13 del Reial Decret 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refòs de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aquest Ajuntament no disposa de cap càrrec directiu ni eventual.

  • A data de gener de 2026 continuem sense tenir cap treballador/a d'aquestes característiques