¿Cuántas facturas se han hecho llegar al ente? A que corresponden? Aquí encontrarás la relación.

A continuació podeu consultar els registres de factures de l'Ajuntament d'Argentona i del Museu del Càntir per anys. L'Ajuntament no disposa d'aquest tipus d'informació pel que fa a Aigües d'Argentona, S.A..

Ajuntament d'Argentona

2020 - 4t trimestre | 3r trimestre | 2n trimestre | 1r trimestre

2019 - 4t trimestre | 3r trimestre | 2n trimestre | 1r trimestre

2018 - 4t trimestre | 2n i 3r trimestre | 1r trimestre

2017 - 4t trimestre | 3r trimestre | 2n trimestre | 1r trimestre

2016 - 4t trimestre | 3r trimestre | 1r i 2n trimestre

2015

Museu del Càntir

2020 - 4t trimestre | 3r trimestre | 2n trimestre | 1r trimestre

2019 -  4t trimestre | 3r trimestre | 2n trimestre |1r trimestre

2018 | 2017 | 2016 | 2015

Totes les Administracions Públiques han de rebre des del 15 de gener de 2015 de manera obligatòria les factures dels seus proveïdors per via electrònica, d’acord amb el que estableix la Llei d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable.

Les factures dels proveïdors de les Administracions Públiques quedaran automàticament registrades i tant les Administracions públiques com els proveïdors podran fer un seguiment d’aquestes factures.

Es pot accedir a les bústies següents per a la presentació i consulta de les factures electròniques pròpies:

Ajuntament

Bústia AOC (Administració Oberta de Catalunya) per al lliurament de factures

Codi DIR3: L01080095

Patronat Municipal del Museu del Càntir

Bústia AOC per al lliurament de factures

Codi DIR3: LA0000078

 

* Aquesta informació s'actualitza trimestralment.