Eva Martínez Giol, Altafullenca de 57 anys, nascuda a Barcelona.
Des de l’any 1988 visc a Altafulla. Casada amb dos fills, el Jose i l´Alba, nascuts també a Altafulla, una neta de 4 anys i una més en camí.
Emprenedora i gerent de l’empresa ALNATUR, fundada a l’any 2000 a Altafulla. Empresa dedicada a les Teràpies Naturals, Activitats dirigides, Cursos de Desenvolupament Personal, Centre de Ioga i formació en teràpies alternatives. Botiga de dietètica i herbolari.
Especialitzada en Reflexologia podal, naturopatia, kinesiología i terapia floral, amb 25 anys d’experiència en el sector.
La meva trajectòria política:
Vaig entrar en política municipal a l’any 2007 fins al 2016. A partir del 2008 em vaig dedicar a la gestió municipal, treballant en les àrees d’Educació, Benestar Social, Polítiques de Gènere, Gent Gran i Salut.
Em sento satisfeta de la feina feta en aquesta etapa i veure com encara alguns dels projectes segueixen vius. Entre d’altres:
- El programa “Bon Dia”, que truca de dilluns a divendres a la gent gran, amb una xarxa de voluntàries que realitzen el servei.
- El menjar a domicili per a la gent gran, servit des de l’Escola Bressol.
- Les activitats saludables i la dinamització dels parcs de salut.
- Els cursos de suport en la salut mental i emocional, destinat a joves i famílies.
- El suport amb el transport adaptat dirigit a persones amb mobilitat reduïda.
- La Creació del primer PTT en parcs i jardins.
- La Dinamització de l’Escola d’Adults.
- Foment dels actes solidaris amb les associacions i centres del municipi: Marató de TV3, ONG
- Programes de prevenció en addiccions.
- Programes amb mediadors de justícia.
- Programes en benefici de la comunitat. TBC
- Jornades de la Dona, i accions contra la violència de gènere.
- Desenvolupament del Pla d’Igualtat Municipal.
- Creació del grup de dones AIDA, per fomentar la cohesió de les dones entre cultures.
- Primers auxilis a la llars, per a famílies amb nadons, i també pel personal de l’Ajuntament.
- Juntament amb la Generalitat, promoció i procediments d’adjudicació d’habitatge protegit.
- Coordinació amb els serveis socials, centres educatius i Escoles Bressol.
- Foment de la participació ciutadana en els Consells sectorials d’Educació, Polítiques de Gènere i Acció Social.
- Foment de la música i concerts, amb l’Escola de Música i la Jazzorquestra de l’Institut d’Altafulla
- Atenció a la ciutadania, sempre amb proximitat i màxima dedicació.
M’apassionen les àrees socials, i gaudeixo treballant pel benestar de les persones del meu poble. Tant en la meva professió com en l’àmbit polític, m’agrada escoltar i ajudar a les persones, impulsar polítiques destinades a fomentar les relacions humanes.
El que més m’agrada de la política és la part humana i creativa. M’entusiasma poder crear una xarxa de recursos per fer front a les diferents necessitats de la població, en qualsevol etapa o moment de la seva vida: infància, jovent, família, gent gran, immigració.
Independentista de soca-rel i defensora de la llengua, la cultura i les tradicions de Catalunya, sóc membre de l’ANC i em declaro fidel seguidora del President Puigdemont.
Actualment sóc Consellera Nacional de Junts per Catalunya i, a nivell municipal, Primera Tinent d’Alcalde, Regidora d’Educació, de Benestar Social, de Gent Gran, de Salut i de Protecció Animal.
De nou, tinc un gran repte davant meu. Han passat uns anys de tota aquesta tasca que vaig tenir l’honor de dur a terme, i ara, és presenta una nova oportunitat per donar continuïtat a aquest projecte humà, per viure millor en el nostre poble.
Sempre al servei de les persones!