Registre activitats de tractament
Elaborat i aprovat en compliment de l’article 30 del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i de l’article 31 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
Versió vigent a partir de: 04/08/2021 Aprovació: Decret d’Alcaldia de data 04/08/2021
Les categories de dades personals indicades a cada una de les activitats de tractament s’enumeren en document annex.
TRACTAMENTS EN QUALITAT DE RESPONSABLE
1. Gestió del padró d’habitants
|
15. Recepció de suggeriments, queixes i consultes
|
2. Registre de documents
|
16. Gestió drets funeraris
|
3. Gestió d’interessats en procediments
|
17. Gestió serveis socials
|
4. Gestió del personal
|
18. Gestió de la llar d’infants
|
5. Gestió de la nòmina i seguretat social
|
19. Gestió d’activitats culturals i de lleure
|
6. Salut laboral
|
20. Cens d’animals
|
7. Control de presència
|
21. Videovigilància
|
8. Processos selectius personal
|
22. Usuaris deixalleria
|
9. Registre d’interessos
|
23. Enviament d’informació
|
10. Càrrecs electes
|
24. Gestió del servei de proveïment d’aigua
|
11. Enregistrament plens municipals
|
25. Registre d’entitats
|
12. Agenda institucional
|
26. Organització de fires i mercats
|
13. Gestió de proveïdors
|
27. Celebració de matrimonis
|
14. Gestió tributària i recaptació
|
|
1. Gestió del padró d’habitants
|
Finalitat del tractament
|
- Empadronament i identificació dels habitants del municipi.
- Acreditació de residència en el municipi i del domicili.
- Notificacions.
- Finalitats històriques, estadístiques i científiques.
- Altres establertes per la Llei de Bases de Règim Local i altra normativa reguladora del padró.
|
Categories d’interessats
|
- Persones residents en el municipi.
|
Categories de dades personals
|
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades acadèmiques i professionals.
|
Dades de categories especials
|
---
|
Categories de destinataris
|
- Institut Nacional d’Estadística.
- Altres administracions públiques en els casos autoritzats per la normativa reguladora.
|
Categories de destinataris països tercers
|
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
|
- Conservació permanent.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
|
- Les generals previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Les pròpies de l’aplicació.
|
Legitimació
|
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD), segons els articles 15-17 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
|
2. Registre de documents
|
Finalitat del tractament
|
|
- Deixar constància d’entrades i sortides dels documents.
- Identificació de les persones remitents o destinatàries.
- Còmput de terminis a efectes de compliment de les obligacions establertes a cada procediment.
- Seguiment de les actuacions.
|
Categories d’interessats
|
|
- Persones remitents o destinatàries de documents diligenciats en el registre, o bé representants d’aquestes.
|
Categories de dades personals
|
|
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
|
|
---
|
Categories de destinataris
|
- Altres administracions públiques per a garantir la intercomunicació i coordinació de registres.
|
Categories de destinataris països tercers
|
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
|
- La conservació de les dades vindrà determinada per la classe de procediment al que faci referència el document que es diligencia en el Registre.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
|
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Les pròpies de l’aplicació.
|
Legitimació
|
|
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD), segons la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
|
3. Gestió d’interessats en procediments
|
Finalitat del tractament
- Identificació de persones interessades en procediments administratius.
- Seguiment de les actuacions.
- Comunicació d’actuacions i notificació de resolucions.
|
Categories d’interessats
- Persones que tenen la condició d’interessades en els procediments.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades de circumstàncies social.
- Dades acadèmiques i professionals.
- Dades d’ocupació.
- Dades comercials.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
- Infraccions i sancions administratives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Altres administracions públiques quan sigui necessari a efectes de seguir el procediment.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- El termini de conservació de les dades ve determinat per la classe de procediment i les obligacions legals que se’n deriven.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Les pròpies de l’aplicació i de la plataforma de gestió d’expedients.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD), segons la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
|
4. Gestió del personal
|
Finalitat del tractament
- Gestió del personal.
- Seguiment de l’activitat laboral.
- Formació.
- Gestió i resolució d’incidències.
- Atorgament de llicències, permisos o bestretes.
|
Categories d’interessats
- Empleats.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades acadèmiques i professionals.
- Dades d’ocupació.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
- Infraccions i sancions administratives.
|
Dades de categories especials
- Dades de salut (grau minusvalidesa).
|
Categories de destinataris
- Entitats asseguradores.
- Administració Tributària.
- Institut Nacional de la Seguretat Social.
- Entitats bancàries amb finalitat d’abonament de la nòmina.
- Persones que accedeixen a la informació en aplicació del principi de publicitat activa.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades es conserven de forma permanent. S’eliminen regularment documents de suport i auxiliars.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Els expedients es custodien a secretaria sota la responsabilitat de la Secretària-Interventora,expedients abans del 2018. Posteriorment tots els expedients estan dins del gestor d’AUDIFILM que gestiona la Diputació de Girona.
|
Legitimació
- Compliment de la relació contractual (art. 6.1.b RPGD) i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD), segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP) i la normativa de desenvolupament.
|
5. Gestió de la nòmina i seguretat social
|
Finalitat del tractament
- Confecció de la nòmina dels empleats de la Corporació a efectes d’abonament de les contraprestacions econòmiques pel seu treball.
|
Categories d’interessats
- Empleats de la Corporació municipal.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades acadèmiques i professionals.
- Dades d’ocupació.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
- Dades de salut (grau minusvalidesa).
- Quota sindical.
|
Categories de destinataris
- Administració Tributària.
- Institut Nacional de la Seguretat Social.
- Entitats bancàries amb finalitat d’abonament de la nòmina.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Els previstos a la normativa laboral en relació a la prescripció de responsabilitats en aquesta matèria.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de la relació contractual (art. 6.1.b RGPD) i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD), segons el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP) i la normativa de desenvolupament, i el Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors.
|
6. Salut laboral
|
Finalitat del tractament
- Documentar els processos de prevenció i promoció de la salut del personal de l’Ajuntament segons la normativa reguladora.
- Planificar actuacions de millora.
- Organitzar activitats de formació.
|
Categories d’interessats
- Personal de l’Ajuntament.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades d’ocupació.
|
Dades de categories especials
- Dades de salut.
|
Categories de destinataris
- Organismes públics competents en matèria de salut laboral.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’una relació contractual (art. 6.1.b RGPD) i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD), segons la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals i el Reial Decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s’aprova el Reglament dels serveis de prevenció.
|
7. Control de presència
|
Finalitat del tractament
- Controlar l’accés a les instal·lacions.
- Fer seguiment del compliment de l’horari laboral del personal.
|
Categories d’interessats
- Empleats.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Altres: classe d’incidència.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- El Registre diari de Jornada es conservarà durant 4 anys, d’acord amb l’art. 34.9 del Reial Decret Legislatiu 2/2015, de 23 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de la relació contractual (art. 6.1.b RGPD) i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD).
|
8. Processos selectius de personal
|
Finalitat del tractament
- Organització dels processos selectius.
- Seguiment del procediment de selecció per al lloc o llocs de treball que s’ofereixen.
- Avaluació dels candidats.
- Informació sobre la convocatòria i resultats.
|
Categories d’interessats
- Persones que participen en les convocatòries de provisió de llocs de treball.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades d’ocupació.
|
Dades de categories especials
- Dades de salut (grau de minusvalidesa).
|
Categories de destinataris
- Es publicaran els resultats de les diferents fases del procediment, amb nom, cognoms i quatre dígits del DNI a la seu electrònica de l’Ajuntament, amb efectes de notificació, en compliment de l’article 45.1.b de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Segons la TAAD 16, aprovada per l’Ordre CLT/301/2015 i publicada al DOGC 6966, les dades que figuren en l’acta definitiva del tribunal qualificador i en edictes i acords dels òrgans col·legiats es conserven de forma permanent. La resta s’eliminen un cop és ferma la resolució de la convocatòria i el nomenament del personal.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Consentiment de la persona interessada (art. 6.1.a RGPD) i missió realitzada en interès públic (art. 6.1.e RGPD), segons Capítol I del Títol IV del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, que aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
|
9. Registre d’interessos
|
Finalitat del tractament
- Registre de les activitats i béns dels càrrecs electes de l’Ajuntament.
- Identificació, seguiment i control de possibles incompatibilitats.
- Informació pública.
|
Categories d’interessats
- Càrrecs electes de l’Ajuntament.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades comercials.
- Dades d’ocupació.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
- Dades de transaccions.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Persones que accedeixen a la informació que, en compliment de la normativa, es publica al portal de transparència.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD), segons l’art. 75.7 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i els articles 11.1.b i 56 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
|
10. Càrrecs electes
|
Finalitat del tractament
- Registre de dades dels càrrecs electes.
- Convocatòria i organització de reunions i actes.
- Abonament de compensacions.
- Informació als ciutadans.
|
Categories d’interessats
- Regidors i regidores de l’Ajuntament.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades acadèmiques i professionals.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Les dades es faran públiques al lloc web o seu electrònica de l’Ajuntament.
- Entitats asseguradores.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades identificatives es conservaran permanentment pel seu interès històric.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD).
|
11. Enregistrament plens municipals
|
Finalitat del tractament
- Registre d’imatges i veus de càrrecs electes i altres persones que assisteixin als plens municipals.
- Informació al públic dels continguts tractats en el Ple i els seus acords.
- Retransmissió en directe dels plens municipals.
- Afavorir la participació ciutadana en els afers públics.
- Arxiu històric.
|
Categories d’interessats
- Càrrecs electes i altres persones que assisteixen als plens municipals.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Els enregistraments seran accessibles a qualsevol persona que vulgui seguir el ple en directe per Internet o vulgui visualitzar-los amb posterioritat per mitjà d’Internet.
|
Categories de destinataris països tercers
- Els enregistraments es difonen per mitjà de Youtube, propietat de l’empresa nord-americana YouTube, LLC (grup Google), amb seu als Estats Units. Constitueix una transferència internacional de dades atès que les imatges resideixen en els servidors d’aquella empresa.
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Els enregistraments s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD) i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD).
|
12. Agenda institucional
|
Finalitat del tractament
- Relacions institucionals i comunicació per a l’exercici de competències i funcions pròpies.
|
Categories d’interessats
- Persones físiques, incloses les representants de persones jurídiques, públiques i privades, amb les que han d’existir relacions per al compliment de les competències i funcions pròpies.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades es conserven mentre els interessats mantinguin la seva condició professional o representativa, o bé mentre no sol·licitin la seva supressió.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Els propis de l’aplicació i del gestor d’expedients.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
13. Gestió de proveïdors
|
Finalitat del tractament
- Registre de persones amb les que existeix relació econòmica per a la realització d’obres o l’obtenció de béns o serveis.
- Gestió comptable.
- Registre i abonament de factures.
- Aplicació del pressupost.
|
Categories d’interessats
- Persones amb les que existeix relació contractual com a proveïdors de productes, serveis o obres.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de transaccions.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Administració Tributària.
- Sindicatura de Comptes.
- Persones que accedeixen a la informació per la difusió que en fa la institució en compliment de les obligacions de publicitat activa.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’han de conservar mentre sigui vigent la relació comercial i posteriorment fins que no hagin prescrit les responsabilitats en matèria fiscal d’acord amb l’art. 66 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària. S’apliquen les taules d’avaluació documental aprovades per la CNAATD.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
- Els propis de l’aplicació.
|
Legitimació
- Compliment de les derivades d’una relació contractual (art. 6.1.b RGPD i d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD), segons la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària i la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic.
|
14. Gestió tributària i recaptació
|
Finalitat del tractament
- Identificació d’obligats tributaris o d’altres persones deutores de l’Ajuntament.
- Gestió de tributs i d’altres ingressos de dret públic.
- Cobrament.
- Acreditació dels ingressos i comptabilitat.
|
Categories d’interessats
- Subjectes passius de tributs i d’altres ingressos.
- Representants dels subjectes passius.
- Persones que abonen imports.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades comercials.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
- Dades de transaccions.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Administració tributària.
- Organismes públics esmentats a l’art. 95 de la Llei General Tributària.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Exercici de poders públics (art. 6.1.e RGPD).
|
15. Recepció de suggeriments, queixes i consultes
|
Finalitat del tractament
- Deixar constància i atendre les queixes, suggeriments i comentaris dels ciutadans.
- Elaboració d’estadístiques.
|
Categories d’interessats
- Persones remitents de les queixes, suggeriments o comentaris o bé que hi apareixen esmentades.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Segons la TAAD 539, aprovada per l’Ordre CLT/152/2014 i publicada al DOGC 6627, les dades de les persones representants d’entitats públiques i privades es conservaran de forma permanent. Les dades de les persones físiques que actuen en nom propi es poden eliminar en el termini de dos anys.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
16. Gestió drets funeraris
|
Finalitat del tractament
- Registre de persones titulars de drets funeraris.
- Identificació de titulats a efectes de manteniment i gestió de drets.
- Administració del Cementiri Municipal.
|
Categories d’interessats
- Titulars de drets funeraris.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de circumstàncies socials.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Segons la TAAD 434, aprovada per l’Ordre CLT/84/2002, DOGC 3604, les dades personals que hi figuren en el llibre de registre de sepultures i parcel·les es conserven de forma permanent. No obstant, segons les TAAD 426 (expedients de gestió), 427 (expedients d’inhumació o incineració), 430 (expedients d’enterrament), 431 (expedients d’exhumació per trasllat sense la presència de família) i 432 (expedients de permisos d’obres a les sepultures), els diferents expedients s’eliminaran en els terminis previstos a aquestes taules.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD).
|
17. Gestió serveis socials
|
Finalitat del tractament
- Assistència social a persones afectades per problemàtiques socials.
- Registre d’usuaris de Serveis Socials.
- Prestació de serveis.
- Seguiment de les persones ateses.
- Atorgament d’ajuts.
- Derivació de casos.
- Informació.
|
Categories d’interessats
- Persones i col·lectius afectats per problemàtiques socials mereixedores d’assistència pública.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades d’ocupació.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
- Dades de salut.
- Infraccions i sancions penals.
- Dades d’actes de violència de gènere.
|
Categories de destinataris
- Departament de Benestar Social.
- Departament d’Ensenyament.
- Departament de Justícia.
- EAIA de l’Alt Empordà.
- Fiscalia de Menors.
- Òrgans judicials.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
- Mesures de seguretat pròpies de l’aplicació HÈSTIA, entre les quals l’auditoria dels accessos que registra l’usuari, data i hora, tipus d’actuació, intents erronis.
|
Legitimació
- Compliment d’obligacions legals (art. 6.1.c RGPD) i de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
18. Gestió de la llar d’infants
|
Finalitat del tractament
- Gestió de la Llar.
- Organització dels seus serveis.
- Gestió d’inscripcions.
- Planificació dels serveis de la Llar.
- Seguiment dels infants.
- Documentació de necessitats especials dels infants.
- Enviament d’informació.
- Cobrament de quotes.
|
Categories d’interessats
- Infants inscrits al centre i els seus pares o representants legals.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades acadèmiques i professionals.
- Dades d’ocupació.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
- Dades de necessitats educatives especials.
- Dades de salut (incloses discapacitats).
- Dietes alimentàries.
|
Categories de destinataris
- Entitats bancàries per al cobrament de quotes.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
19. Gestió d’activitats culturals i de lleure
|
Finalitat del tractament
- Organització d’activitats culturals i de lleure.
- Gestió d’inscripcions.
- Tramesa d’informació.
- Cobrament de quotes.
|
Categories d’interessats
- Persones interessades en participar en les activitats culturals i de lleure organitzades per la Corporació o els seus representants legals.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Entitats bancàries amb finalitats de cobrament.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art.6.1.e RGPD), consentiment de la persona interessada (art. 6.1.a RGPD) i prestació de serveis (art. 6.1.b RPGD).
|
20. Cens d’animals
|
Finalitat del tractament
- Identificació dels propietaris d’animals domèstics del terme municipal i de gossos potencialment perillosos.
- Control sanitari.
- Seguretat ciutadana.
- Tramesa d’informació.
|
Categories d’interessats
- Propietaris dels animals.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Departament de la Generalitat de Catalunya competent en la matèria.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD).
|
21. Videovigilància
|
Finalitat del tractament
- Registre d’imatges de les persones que accedeixen als edificis o instal·lacions.
- Control d’accessos.
- Seguretat de les persones i béns.
- Verificar el compliment de les obligacions i deures laborals dels empleats (article 20.3 de l’Estatut dels Treballadors).
|
Categories d’interessats
- Persones que accedeixen als edificis o instal·lacions.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives (imatge).
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Cossos i forces de seguretat en cas d’incidències que puguin ser constitutives de falta o delicte.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Es conserven com a màxim un mes, excepte quan es produeix una incidència i s’han de posar a disposició dels cossos i forces de seguretat.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
22. Usuaris deixalleria
|
Finalitat del tractament
- Gestionar el servei de la deixalleria.
- Identificació dels usuaris.
- Compensació en la taxa de recollida d’escombraries.
- Estadística.
|
Categories d’interessats
- Persones privades usuàries del servei de la deixalleria.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
23. Enviament d’informació
|
Finalitat del tractament
- Proporcionar informació sobre serveis, activitats o esdeveniments.
|
Categories d’interessats
- Persones interessades en rebre informació de la institució.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminen a petició de la persona interessada, immediatament després de la sol·licitud.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de seguretat.
|
Legitimació
- Consentiment de la persona interessada (art. 6.1.a RGPD).
|
24. Gestió del servei de proveïment d’aigua
|
Finalitat del tractament
- Gestió del servei de proveïment d’aigua.
- Gestió d’altes i baixes al servei.
- Gestió d’incidències.
- Facturació i cobrament.
- Enviament d’informació.
|
Categories d’interessats
- Usuaris dels serveis.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades comercials.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades econòmiques, financeres i d’assegurances.
- Dades de transaccions.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
----
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment d’obligació legal (art. 6.1.c RGPD).
|
25. Registre d’entitats
|
Finalitat del tractament
- Portar un registre de les entitats i associacions a efectes de comunicació, col·laboració i foment de les polítiques de participació ciutadana.
|
Categories d’interessats
- Representants de les entitats i associacions.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de circumstàncies socials.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- El nom i càrrec es publiquen a la web o seu electrònica.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
26. Organització de fires i mercats
|
Finalitat del tractament
- Portar un registre de comerciants amb parada al mercat i participants a fires a efectes de seguiment i tramesa d’informació.
- Organització de l’esdeveniment i assignació d’espais.
- Informació.
|
Categories d’interessats
- Comerciants que participen en mercats i fires.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
- Dades de circumstàncies socials.
- Dades comercials.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
---
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades s’eliminaran en els terminis previstos a les taules d’avaluació documental, aprovades per la Comissió Nacional d’Accés Avaluació i Tria Documental i segons la normativa específica aplicable.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Compliment de missió d’interès públic (art. 6.1.e RGPD).
|
27. Celebració de matrimonis
|
Finalitat del tractament
- Registre dels matrimonis celebrats a l’Ajuntament.
- Organització de l’acte.
- Acreditació de la celebració del matrimoni.
|
Categories d’interessats
- Persones contraents del matrimoni.
- Pares dels contraents.
- Testimonis de l’enllaç.
|
Categories de dades personals
- Dades identificatives.
- Dades de característiques personals.
|
Dades de categories especials
---
|
Categories de destinataris
- Registre Civil.
|
Categories de destinataris països tercers
---
|
Terminis previstos per a la supressió de les diferents categories de dades
- Les dades es conserven de forma permanent.
|
Mesures tècniques i organitzatives de seguretat
- Les previstes en el Document de mesures de seguretat.
|
Legitimació
- Exercici de poders públics (art. 6.1.e RGPD).
|
ANNEX. Categories de dades personals
S’enumeren seguidament les dades de caràcter personal agrupades per categories (enumeració als efectes d’aquest document).
- Identificatives: nom i cognoms, DNI/NIF; número de la Seguretat Social o mutualitat; adreça postal, adreça electrònica, telèfon; professió; signatura manuscrita, signatura electrònica; imatge, veu; nom d’usuari, identificador personal, número de registre personal.
- Característiques personals: sexe, estat civil, dades familiars, data de naixement, lloc de naixement, edat; nacionalitat, llengua materna.
- Circumstàncies socials: allotjament o habitatge; propietats o possessions; aficions i estils de vida; pertinença a clubs i associacions; llicències, permisos i autoritzacions personals.
- Acadèmiques i professionals: formació i titulacions; historial acadèmic; experiència professional; pertinença a col·legis o associacions professionals.
- Ocupació: lloc de treball, dades no econòmiques de nòmina, historial laboral; dades de seguiment de l’activitat laboral, formació, permisos i llicències, faltes i sancions.
- Comercials: activitats i negocis; llicències, permisos i autoritzacions comercials professionals o industrials; subscripcions i publicacions/mitjans de comunicació; creacions artístiques, literàries, científiques/tècniques.
- Econòmiques, financeres i d’assegurances: dades econòmiques de nòmina; dades bancàries; número targeta de crèdit, ingressos i rendes; inversions; crèdits, préstecs, avals, hipoteques; deduccions impositives/impostos, plans de pensió; assegurances; subsidis.
- Transaccions: béns o serveis subministrats per l’interessat, béns o serveis rebuts per l’interessat; transaccions financeres; compensacions, indemnitzacions.
- Sancions i infraccions administratives: infraccions administratives, sancions administratives.
- Dades categories especials: condemnes penals, infraccions penals; salut, origen ètnic, vida sexual, orientació sexual; dades genètiques, dades biomètriques, ideologia, religió, afiliació sindical, creences, opinions polítiques, conviccions filosòfiques.