Vés al contingut principal

Els contractes menors (contractes d’import inferior a 40.000 euros IVA exclòs, quan es tracti de contractes d’obres, o a 15.000 euros IVA exclòs, quan es tracti d’altres contractes) es van adjudicant al llarg de l'any. En aquest apartat trobaràs l'històric d’aquest tipus de contractes, indicant, entre d’altres, què es compra, per quin import i a qui es compra.

 

* La publicació agregada de la relació trimestral de contractes menors està publicada al Perfil del contractant de l'ens: clica aquí.

 

* També pots consultar la Relació de proveïdors, adjudicataris i/o contractistes de l'Ajuntament del Perelló que es publica de forma trimestral: clica aquí.

Indicadors de transparència
Dades que avaluen aspectes del teu ajuntament.

Dades obertes
Catàleg amb dades de caràcter públic en format reutilitzable.

Atenció ciutadana

Presencialment de dilluns a divendres de 10.00 a 14.00 hores a les oficines de la primera planta situades al carrer Lluís Companys, número 2.

Per correu electrònic a [email protected]

Per telèfon trucant al 977490007 i per fax al 977490137.

A més a més podeu realitzar qualsevol tràmit a través dels enllaços d'aquesta mateixa seu electrònica.