Vés al contingut principal

Si no saps quines són les accions pròpies d'aquesta administració, aquí trobaràs quines són les seves atribucions.

1. L’objectiu del Consorci és dinamitzar socioeconòmicament les comarques de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta i, molt especialment, fomentar la coordinació i la cooperació entre les administracions públiques implicades en aquesta dinamització.


2. Per assolir aquest objectiu el Consorci Intercomarcal d’Iniciatives Socioeconòmiques pot desenvolupar, a títol merament enunciatiu, i no excloent, activitats d’informació, d’assessorament, de foment, de gestió i promoció de serveis, i fins i tot, si és el cas, i previ el compliment dels requisits que determina la normativa vigent, d’exercici directe d’activitats econòmiques.

 

3. El Consorci pot desenvolupar les activitats esmentades a l’apartat anterior mitjançant qualsevol de les formes de gestió directa o indirecta previstes a la normativa sobre règim local. També pot acudir, per assolir els seus objectius, a la formalització de convenis interadministratius sens perjudici d’altres actuacions que permeti la normativa público-local.

 

4. En concret, es fixa com a altra finalitat la creació, per part de l’entitat, d’un GRUP D’ACCIÓ LOCAL, que efectuarà la promoció econòmica i social de les comarques de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta, així com la realització de qualsevol actuació necessària per a impulsar el desenvolupament dels municipis i els seus respectius territoris.

 

Indicadors de transparència
Dades que avaluen aspectes del teu ajuntament.

Dades obertes
Catàleg amb dades de caràcter públic en format reutilitzable.

Atenció ciutadana
Les diverses formes de contactar amb el teu ajuntament.