El Codi Ètic i de Bon Govern del Consell Comarcal del Baix Llobregat, aprovat pel Ple en data 19 de juliol de 2021, insta a potenciar la ciutadania activa, participativa i crítica a través de noves accions de participació ciutadana. Amb l'aprovació del Codi Ètic, el Consell Comarcal es compromet a fomentar i facilitar l’assistència i representació de la ciutadania en espais i processos de participació, amb el compromís de compartir els resultats amb totes aquelles persones que n’han format part.


PROCESSOS PARTICIPATIUS:
El Servei Comarcal de Joventut (SCJ) del Baix Llobregat està en procés d’elaboració del nou Pla Comarcal de Joventut (PCJ) el qual tindrà una vigència de cinc anys (2025 - 2029).
Durant el mes de novembre s'han organitzat cinc grups de discussió: dos amb tècnics i tècniques de joventut de la comarca, dos amb regidors i regidores de joventut i, un darrer, amb personal tècnic d’altres departaments del Consell Comarcal del Baix Llobregat.
Resultat dels grups de discussió
Actualment, es continua treballant per definir les línies estratègiques que contindrà el nou PCJ 2025-2029.
Nota de premsa
CONSELLS DE PARTICIPACIÓ:
El Consell Comarcal del Baix Llobregat disposa de quatre consells consultius: el Consell Consultiu de la Gent Gran, el Consell de les Dones, el Consell de Salut i el Consell Econòmic i Social. Es tracta d'òrgans de participació ciutadana en tot allò que fa referència a les persones grans, a la dona, a la Salut i al Desenvolupament Econòmic i Social a la comarca del Baix Llobregat.
Més informació sobre participació