Serveis, tràmits i gestions
Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
La ciutadania pot fer arribar al consell les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Aquest tràmit, a la vegada, dóna compliment a la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
El consell comarcal de l'Anlia no exerceix funcions recaptatòries.
Tot i això, si desitgeu consultar els vostres tributs d'àmbit local, podeu fer-ho aquí
Els canals d'accés als serveis del Consel Comarcal de l'Anoia
- Accés a la pàgina web del Consell Comarcal de l'Anoia: www.anoia.cat
- Accés electrònic a la seu electrònica: https://www.seu.cat/anoia
- Atenció presencial a les oficines de Consel Comarcal de l'Anoia
Plaça de Sant Miquel, 5
08700 Igualada - Horari: dilluns a divendres de 8.00h a 15.00, i dm i dj, de 16.30 a 19.00h.
- Del 15 de juny al 15 de setembre, l'horari d'atenció és de dilluns a divendres, de 8 a 14h.
- Atenció telefònica a través del telèfon: 938 051 585
- Recepció de fax al núm: 938 050 611
- Per correu electrònic a l'adreça: consell.anoia@anoia.cat