Si existeix algun acte administratiu, declaració responsable o comunicació prèvia amb incidència sobre el domini públic o la gestió dels serveis públics, aquí les podràs llegir. També hi trobaràs altra documentació d'interès públic especial.

30-09-2008

<<ACORD DEL PLE

Considerant que amb data de 14 de juliol de 2008, mitjançant Provisió de l’Alcaldia, s’inicià expedient per a adjudicar la concessió administrativa d’ús privatiu per a la instal·lació de Tanatori a l’edifici situat al carrer l’Església n.15 d’Aitona, qualificat com a bé de domini públic.

Considerant que amb data de 14 de juliol de 2008, es va emetre informe per Intervenció sobre els aspectes econòmics de la concessió administrativa referenciada.

Considerant que amb data de 14 de juliol de 2008, es redactà el Plec de Clàusules Administratives Particulars que ha de regir l’adjudicació de la concessió per procediment obert mitjançant concurs.

 

Considerant que per Acord del Ple de data 21 de juliol de 2008, s’aprovà l’expedient de contractació i el Plec de Clàusules Administratives Particulars, i es procedí a l’obertura del procediment d’adjudicació de la concessió procediment obert mitjançant concurs.

Considerant que es procedí a la publicació de l’anunci de licitació del concurs per a la concessió administrativa referenciada així com es van sotmetre a informació pública el Plec de Clàusules Administratives en el Butlletí Oficial de la Província de Lleida núm. 107, de data 31 de juliol de 2008 i al Taulell d’Anuncis de l’Ajuntament.

Considerant que durant el període d’informació pública, no es presentaren al·legacions

Considerant que amb data 15 de setembre de 2008, la Mesa de Contractació realitzà proposta d’adjudicació de la concessió a favor de La Leridana SL.

Atès l’Informe de Secretaria de data 15 de setembre de 2008 i de conformitat amb l’establert en els articles 221 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya i 22.2.n) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, el Ple, adopta per majoria absoluta el següent

 

ACORD

 

PRIMER. Declarar vàlida la licitació i adjudicar provisionalment el contracte l’empresa La Leridana SL, pel preu de 180.000 euros més 500 euros/l’any de cànon, per a la realització de la concessió administrativa d’ús privatiu per a la instal·lació de Tanatori a l’edifici situat al carrer l’Església n.15 d’Aitona, qualificat com a bé de domini públic.

 

SEGON. Notificar a l’adjudicatari, en el termini de deu dies, el present Acord, i que se’l requereixi perquè dins dels quinze dies hàbils següents al de la data en que rebi la notificació, presenti el document que acrediti haver constituït la garantia definitiva d’acord amb l’article 84 de la LCSP.

 

TERCER. Publicar l’adjudicació provisional en el Butlletí Oficial de la Província de Lleida.

 

QUART. Facultar a l’Alcaldia per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a la consecució del present Acord>>.

Es passa a votacions quedant aprovat per 6 vots a favor (4 ERC, 1 PSC i 1 PP) i 4 abstencions (3 CiU i 1 PP) que representa més de la majoria absoluta necessària per a la seva aprovació.

22-05-2008

ACORD DE PLE

 

Considerant que el dia 24 d’abril de 2008 es va emetre Informe de Secretaria en relació amb el procediment i la legislació aplicable per a la celebració de contracte de Gestió de Servei d’explotació del bar de les piscines municipals per procediment obert mitjançant concurs, en la modalitat de concessió.

Considerant que amb data 24 d’abril de 2008 es va emetre Informe d'Intervenció en relació amb l’existència de consignació suficient per autoritzar la despesa per realitzar el contracte de Gestió del Servei Públic esmentat.

Considerant que amb data 24 d’abril de 2008 es va aprovar per Acord de Ple el Plec de Condicions que ha de regir el concurs.

Considerant que amb data 12 de maig de 2008 es va constituir la mesa de contractació i es va realitzar proposta d’adjudicació.

Examinada la documentació que l’acompanya, vist l’informe-proposta de Secretaria, i d’acord amb el que s’estableix a l’article 21.1.ñ) de la Llei 7/1985, del 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local,

 

ACORD DEL PLE

 

PRIMER. Declarar vàlida la licitació i adjudicar el contracte a l’empresa BLANC SCP pel preu de 7800 euros, per a la realització del contracte de Gestió del Servei d’explotació del bar de les piscines municipals per procediment obert mitjançant concurs, en la modalitat de concessió.

 

SEGON. Disposar la despesa amb càrrec a la partida 4.227 del pressupost vigent de despeses.

 

TERCER. Que es notifiqui a l’adjudicatari, en el termini de deu dies, aquest Acord i se’l requereixi per tal que, dins dels quinze dies hàbils següents al de la data que rebi la notificació, presenti el document on acrediti haver constituït la garantia definitiva i se’l citi per formalitzar el contracte administratiu.

 

QUART. Publicar l’adjudicació al Butlletí Oficial de la Província en el termini de quaranta-vuit dies, comptant a partir de la data d’adjudicació del contracte.

 

CINQUÈ. Declarar la urgència de la tramitació.

 

Es passa a votació quedant aprovat per 6 vots a favor (4 ERC, 1 PSC, 1 PP) i 4 en contra (3 CiU, 1 PP), que representa més de la majoria necessària per a la seva aprovació.

07-04-2014

Per decret 211/2014, de 16 de juny, de l'alcalde d'Alcarràs, com a president de la comunitat de municipis d'Alcarràs, Torres de Segre i Aitona, es va adjudicar el contracte de gestió de l'escola de música d'aquests municipis. El 17 de juny de 2016 es va prorrogar fins al 30.9.2017.

Pel que fa a Aitona, comporta la gestió de l'aula de música ubicada a l'Av. 27 de Gener, 67