Calculadora ICIO

Calculadora de l’Impost d’Obres (ICIO) i de la taxa administrativa

Càlcul de l’ICIO
  • Gaudiran d’una bonificació del 95% en la quota de l’impost aquelles obres de reforma o millora l’objecte exclusiu de les quals sigui la instal·lació de captadors tèrmics solars o plafons fotovoltaics i/o altres energies renovables, quan no sigui d’obligada instal·lació.
  • Gaudiran d’una bonificació del 90% en la quota de l’impost les construccions, instal·lacions o obres que afavoreixin les condicions d’accés i habitabilitat a les persones discapacitades.
  • S’aplicarà una bonificació del 95% a la quota de l’impost d’aquelles construccions, instal·lacions o obres que consisteixin en la rehabilitació, restauració, reforma i pintura de façanes i altres que siguin declarades d’especial interès o utilitat pel Ple de l’Ajuntament. Atenció: aquesta bonificació l’haureu de demanar més endavant i el Ple decidirà si és procedent aplicar-la o no ho és.
Taxa administrativa
  • Import de la taxa: 50€
  • S’aplicarà una bonificació del 100% de la taxa a aquelles construccions, instal·lacions o obres que consisteixin en la rehabilitació, restauració, reforma i pintura de façanes. Atenció: aquesta bonificació l’haureu de demanar més endavant i el Ple de decidirà si és procedent aplicar-la o no ho és.
ICIO
Taxa
Total

Fes l'ingrés d'aquest import al número de compte ES84 2100 6830 8202 0000 0354. Indica en el concepte el nom i número de carrer on es faran les obres