Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
Aquí trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l'ens i dels organismes vinculats. També hi ha les seves dades de contacte i les seves retribucions. En el cas dels alts càrrecs, també les declaracions d'activitats, patrimonials i interessos.
1a Tinenta d'Alcaldia
Esquerra Imagina (ERC+LFI-AM)
Retribució anual bruta: 37.477,02 euros (dedicació del 80%)
Imma Ortega i Martí neix a les Franqueses l’any 1968 i viu a Corró d’Avall.
Arquitecta per la Universitat Politècnica de Catalunya, també ha cursat el CAP de Dibuix per a l'ensenyament a secundària, a l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya. Després d'haver tingut despatx propi a Barcelona del 1995 al 2013, Ortega inicia el 2014 el seu projecte d'ensenyament d’arts plàstiques a Corró d'Avall.
Ha estat presidenta de l'entitat Amics dels Pastorets de Granollers i ha publicat el conte Dues gralles, dos colors. La festa major de Granollers. A les Franqueses és membre de la plataforma Aturem la Contaminació i de l'Ateneu Popular La Tintorera, entitats amb les quals està compromesa activament. És militant d'Esquerra Republicana, partit al qual es va incorporar el 2019.
Ha estat consellera al Consell Comarcal del Vallès Oriental. Aquest és el seu segon mandat a l'Ajuntament de les Franqueses.