Serveis, tràmits i gestions

Notificacions electròniques

L'Ajuntament del Pla del Penedès disposa d'un gestor de notificacions electròniques per a tots aquells tràmots que es poden realitzar telemàticament a través de la seu electrònica.

L'únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, CATCert, ACCV o IZENPE)  o DNI electrònic.

Un cop la persona interessada hagi accedit al tràmit que vol realitzar, se li donarà l'opció de rebre les notificacions electrònicament, per correu ordinari o presencialment.

Podeu accedir al servei de notificacions electròniques mitjançant aquest enllaç.

Transport públic
Plànol
Borsa de treball
Associacions i entitats
Govern obert i transparència
La informació generada pel govern a disposició de la ciudadania:
Informació institucional i organitzativa
Organització política, personal, entitats i altres organismes
Gestió econòmica
Pressupostos, gestió tributària i econòmica, i patrimoni
Acció de govern i normativa
Actes, acords, edictes, convocatòries, normatives, plans i estratègies
Contractes, convenis i subvencions
Perfil del contractant, menors, òrgans i convenis de col·laboració
Perfil de contractant Perfil de contractant
Estigueu al dia de totes les licitacions i adjudicacions del consistori.
Bústia de factures Bústia de factures
Si ets proveïdor de l'ens has de presentar la teva factura electrònicament.
Tauler d'edictes Tauler d'edictes
L'administració no ha pogut contactar amb vosaltres? Consulteu el tauler per veure si formeu part d'algun procediment.
Participació Participació
Busquem que la ciutadania s'impliqui en els processos i actuacions del nostre municipi.