Els contractes menors (contractes d’import inferior a 40.000 euros IVA exclòs, quan es tracti de contractes d’obres, o a 15.000 euros IVA exclòs, quan es tracti d’altres contractes) es van adjudicant al llarg de l'any. En aquest apartat trobaràs l'històric d’aquest tipus de contractes, indicant, entre d’altres, què es compra, per quin import i a qui es compra.

 

Dades de contractes de Catalunya informats durant els darrers cinc anys en el Registre públic de contractes de la Generalitat de Catalunya

0 Registres carregats

Els contractes menors es poden consultar en les dades que es carreguen automàticament.

Les dades dels anys anteriors es mostren a continuació però no inclouen els contractes inferiors a 2.500 € sense IVA ni els adjudicats pels organismes autònoms BASE i Patronat de Turisme.

També podeu fer la consulta directament a la cerca disponible al Registre Públic de Contractes de la Generalitat de Catalunya.