Per ajudar-nos a millorar, si vols ens pot traslladar els seus suggeriments al respecte, sense resposta de l'administració, en el següent camp de text
* El missatge no pot superar els 1000 caràcters
No saps si aquest ens té aprovat algun pla o programa, anual o pluriennal, que estableixi les directius estratègiques de les polítiques públiques? Si en té, aquest és el lloc on consultar-los.
Reglament regulador de la cooperació de la Diputació de Tarragona amb els ens locals mitjançant concertació (acord de Ple i Reglament regulador)
Seguiment del PLA DE MANDAT
El següent quadre de comandament (QdC) permet fer el seguiment de l'assoliment del Pla de Mandat.
El propòsit, i per tant el Pla de Mandat, s'assoleix si s'executen els Reptes/Eixos i les Línies estratègiques que el conformen.
Per assolir el Pla de Mandat, cal assolir cada any el Pla anual definit prèviament. El Pla anual es defineix a partir d'objectius anuals, visibles en el QdC, i que tenen associats projectes i serveis.
Cada projecte està vinculat als objectius de desenvolupament sostenible (ODS) sobre els que impacta.
El percentatge indicat als ODS es refereix a l'execució dels projectes i serveis que hi estan associats
El nivell d'assoliment del Propòsit distingueix 3 nivells: 75%, 80% i 85%
El QdC permet clicar sobre cada ODS de manera independent o agrupada.
Podeu seleccionar el Pla de Mandat en el desplegable.
Escolliu dels diferents desplegables la informació a mostrar i cliqueu a Aplicar per mostrar els resultats.