En aquest apartat podràs consultar el codi de conducta dels grups d'interès d'aquest ens, que recull les regles ètiques que es comprometen a complir.

El títol IV de la Llei 19/2014, de transparència, accés a la informació i bon govern de Catalunya, disposa en el seu article 45 que els ens locals han de crear un registre de grups d'interès. El desplegament d'aquest títol ha de ser finalment regulat per Reglament.

L'apartat 3r d'aquest article també disposa que, si bé és responsabilitat de cada ens la incorporació del seu registre, l'Administració de la Generalitat en pot fer una gestió centralitzada.

En aquest sentit, la Generalitat de Catalunya, el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya i les entitats municipalistes, estan treballant per trobar una solució que permeti aquesta gestió centralitzada dels registres de grups d'interès locals.