Volant o certificat d'empadronament individual (actual o històric)
Document emès per l'ens local que informa de l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals o històriques que consten al Padró Municipal d'Habitants.
Segons Ordenança Fiscal núm. 7
- Volant: 1,05 €.
- Certificat: 3,90 €.
Per fer el pagament de la taxa, cal fer un ingrés al següent número de compte de CaixaBank:
- ES47 2100 4788 3802 0000 4396
Per tal de rebre el document sol·licitat, cal adjuntar el comprovant de pagament a la sol·licitud.
Cal acreditar la identitat i si escau, la representació.
En el cas de tramitació electrònica, cal identificar-se amb certificat digital o idCAT mòbil.
En el cas de representació, cal acreditar la condició de representant legal o voluntari, i document identificatiu del representant i de l'interessat.
Document emès per l'ens local que informa de l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades actuals o històriques que consten al Padró Municipal d'Habitants.
Presencial / Electrònic / Correu Postal / Telefònic
En el cas de la tramitació telefònica i correu postal, el document s'enviarà per correu postal a l'adreça que consta en el padró.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, així com aquells que s'estableixin reglamentàriament.
Si voleu tramitar la petició electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Us caldrà iniciar la tramitació tot emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.
Podeu consultar els certificats digitals admesos pel validador del Consorci AOC
De tots els sistemes d'identificació disponibles la manera més senzilla de tramitar és mitjançant l'IdCat Mobil, que facilita la identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils, i es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya Vídeo explicatiu de com sol·licitar-lo.
I si no tinc certificat, i no el puc aconseguir?
També pots sol·licitar el tràmit per correu electrònic o per telèfon, i el rebràs per correu postal a l'adreça que consta al padró.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
- Llei 23/1998, de 30 de desembre, d'estadística de Catalunya.
- Reial decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals.
- Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals.
- Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten les instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla cap resolució.
Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Sant Iscle de Vallalta és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (st.iscle@diba.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Escoles, 2, 8359, Sant Iscle de Vallalta, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat