Denúncia per excés de soroll
Cal aportar la documentació següent:
- Document identificatiu de la persona sol·licitant (DNI i passaport o certificat electrònic en el cas de petició via electrònica). En el cas de representació, document acreditatiu de la condició de representant, i document identificatiu del representant i de l'interessat.
- Dades i la documentació addicional que es consideri oportuna per a denunciar els fets.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, així com aquells que s'estableixin reglamentàriament.
Si voleu tramitar la petició electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Us caldrà iniciar la tramitació tot emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.
Podeu consultar els certificats digitals admesos pel validador del Consorci AOC
De tots els sistemes d'identificació disponibles la manera més senzilla de tramitar és mitjançant l'IdCat Mobil, que facilita la identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils, i es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya Vídeo explicatiu de com sol·licitar-lo.
I si no tinc certificat, i no el puc aconseguir?
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 20/2009, de 4 d'abril, de prevenció i control ambiental de les activitats (PCAA).
- Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra la contaminació acústica.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 22/1983 de 2 de novembre de Protecció de l'Ambient Atmosfèric.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Santa Fe del Penedès és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (st.fe@diba.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. Església, s/n, 8792, Santa Fe del Penedès, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitatTràmits relacionats
- Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
- Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària
- Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
- Denúncia per incompliment d'horari de locals nocturns
- Denúncia per distribució de publicitat directa
- Consulta prèvia de classificació de l'activitat
- Llicència ambiental (Annex II)
- Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
- Denúncia per l'incompliment de la disciplina ambiental
- Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
- Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient