Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per renovar autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
Segons Ordenança fiscal vigent.
- Imprès oficial gratuït INF04, degudament emplenat, signat per la persona estrangera i per duplicat.
- Justificant del pagament de la taxa de la Generalitat. El pagament de la taxa s'ha d'efectuar a través del Pas 1 pagar la taxa i seguir les instruccions d'aquest pas.(*)
- Còpia complerta del passaport en vigor.
- Còpia de l'autorització de residència o de residència i treball del reagrupant ja renovada o, si s'escau, conjuntament còpia de l'autorització i còpia de la sol·licitud de renovació de la mateixa.
- Copia de la documentació acreditativa del títol que habilita per a ocupar l'habitatge.
El 30 de juny de 2011 entrà en vigor el Reial Decret 557/2011, de 20 d’abril que desenvolupa el Reglament de la Llei Orgànica dels estrangers a Espanya i la seva integració social.
La persona interessada o el seu representant degudament acreditat/da.
La resolució correspon al Departament de Benestar Social i Família, l'Ajuntament només emet un informe.
El termini per resoldre és de 30 dies hàbils.
(*) Si el pagament es fa on-line, mitjançant targeta de crèdit o dèbit, el justificant serà la impressió dels comprovant que emetrà el sistema un cop s’hagi fet el pagament.
Si el pagament es fa mitjançant la xarxa de caixers automàtics “Servicaixa”, amb targeta de crèdit o dèbit, el justificant serà el comprovant que s’imprimeix al caixer un cop fet el pagament.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Malgrat de Mar és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (correu@ajmalgrat.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Carme, 30, 8380, Malgrat de Mar, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitatTràmits relacionats
- Certificat de qualificació urbanística
- Sol·licitud de renúncia o desistiment de la llicència d'obres
- Llicència de parcel·lació
- Sol·licitud ocupació via pública per obres
- Sol·licitud de certificat acreditatiu de l'existència d'una edificació
- Sol·licitud de devolució de fiances dipositades per llicències d'obres majors o menors
- Sol·licitud de pròrroga d'una llicència d'obres
- Comunicació de la primera ocupació o utilització d'edificis i instal·lacions
- Llicència d'obres menors
- Llicència d'obres per moviment de terres, desmunts, explanacions, excavacions i terraplenats en terrenys privats
- Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge
- Sol·licitud de canvi de titularitat de llicència d'obres
- Llicència d'obres menors per la instal·lació de grua
- Llicència d'obres majors
- Llicència d'obres menors per obres en la via pública
- Comunicació prèvia d'obres menors
- Sol·licitud d'alineacions i rasants
- Sol·licitud de certificat d'aprofitament urbanístic