Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge
- Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge.
- Còpia complerta del passaport en vigor.
- Còpia de l'autorització de residència o de residència i treball del reagrupament ja renovada o, si s'escau, conjuntament còpia de l'autorització i còpia de la sol·licitud de renovació de la mateixa.
- Justificant del pagament de la taxa del Departament de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat.
- Còpia de la documentació acreditativa del títol que habilita per ocupar l'habitatge. En el cas de familiars de comunitari que mantenen el dret de residència malgrat la defunció, la nul·litat, dissolució o suspensió del vincle: acreditació documental d'aquesta circumstància (mort del ciutadà de la Unió, sentència de nul·litat, divorci o separació o cancel·lació de la inscripció com a parella registrada).
30 dies hàbils.
La resolució correspon al Departament de Benestar Social i Família, l'Ajuntament només emet un informe.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de Malgrat de Mar és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (correu@ajmalgrat.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Carme, 30, 8380, Malgrat de Mar, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitatTràmits relacionats
- Certificat de qualificació urbanística
- Sol·licitud de renúncia o desistiment de la llicència d'obres
- Llicència de parcel·lació
- Sol·licitud ocupació via pública per obres
- Sol·licitud de certificat acreditatiu de l'existència d'una edificació
- Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per renovar autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
- Sol·licitud de devolució de fiances dipositades per llicències d'obres majors o menors
- Sol·licitud de pròrroga d'una llicència d'obres
- Comunicació de la primera ocupació o utilització d'edificis i instal·lacions
- Llicència d'obres menors
- Llicència d'obres per moviment de terres, desmunts, explanacions, excavacions i terraplenats en terrenys privats
- Sol·licitud de canvi de titularitat de llicència d'obres
- Llicència d'obres menors per la instal·lació de grua
- Llicència d'obres majors
- Llicència d'obres menors per obres en la via pública
- Comunicació prèvia d'obres menors
- Sol·licitud d'alineacions i rasants
- Sol·licitud de certificat d'aprofitament urbanístic