Pròrroga de llicència d’obres
Aquest tràmit us permet sol·licitar la pròrroga del termini per a començar o acabar les obres subjectes a llicència urbanística.
La pròrroga s’obtindrà per la meitat del termini de què es tracti, sempre que se sol·liciti de manera justificada abans d’exhaurir-se el termini establert.Cal complir el següent:
- Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit.
- Sol·licitar la pròrroga abans d’exhaurir-se el termini previst a la llicència.
Cal aportar:
- Certificat del tècnic sobre l'estat i el percentatge d'obra executat (Memòria de l'estat de l'obra).
Aquest tràmit us permet sol·licitar la pròrroga del termini per a començar o acabar les obres subjectes a llicència urbanística.
La pròrroga s’obtindrà per la meitat del termini de què es tracti, sempre que se sol·liciti de manera justificada abans d’exhaurir-se el termini establert.Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, així com aquells que s'estableixin reglamentàriament.
Si voleu tramitar la petició electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Us caldrà iniciar la tramitació tot emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.
Podeu consultar els certificats digitals admesos pel validador del Consorci AOC
De tots els sistemes d'identificació disponibles la manera més senzilla de tramitar és mitjançant l'IdCat Mobil, que facilita la identificació i signatura electròniques a través de dispositius mòbils, i es pot utilitzar per a fer tràmits amb les administracions i ens que integren el sector públic de Catalunya Vídeo explicatiu de com sol·licitar-lo.
I si no tinc certificat, i no el puc aconseguir?
S’ha de sol·licitar abans de la finalització del termini previst a la llicència per a l’inici o finalització de les obres.
Si la llicència no fixa cap termini, aquest serà d’un any per a començar-les i de tres anys per a acabar-les.- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
- Decret 64/2014, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció de la legalitat.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals -ROAS-.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de la Quar és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (laquar@diba.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Pl. Ajuntament, s/n, 8619, Quar, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat