Bonificació IBI per instal.lacions fotovoltaiques
Petició de bonificació de l'IBI a immobles amb instal.lacions d'autconsum amb energia solar fotovoltaica.
CAL EMPLENAR L'IMPRES QUE TROBAREU A L'APARTAT "MÉS INFORMACIÓ" I ADJUNTAR-LO
- Document acreditatiu d’acompliment del procediment administratiu i de la inscripció en el Registre d’Autoconsum de Catalunya per la instal·lació solar fotovoltaica (RAC)
- Les 2 últimes factures de llum prèvies a la instal·lació solar fotovoltaica corresponents a l’immoble que disposa de la instal·lació d’autoconsum amb energia solar fotovoltaica.
- Imprès de sol.licitud que trobareu a l'apartat "més informació". A tall d'exemple es posa foto de l'imprès.
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els seus representants , etc.), així com aquells que s'estableixi reglamentàriament.
Si voleu tramitar-la electrònicament cal que disposeu d'un certificat digital. Podeu consultar els certificats digitals admesos i classificats pel Consorci AOC a la pestanya "classificació de certificats" del servei "Validador" de la pàgina web del Consorci AOC , d'acord amb el que s'estableix a la seu electrònica, per exemple idCAT i DNIe.
Inicieu la tramitació, a continuació emplenant el formulari web i signant-lo digitalment.Durant els sis mesos des de la data que figuri en el document que acrediti que la instal.lació està executada i legalitzada davant de la Generalitat de Catalunya.
Artícle 5.4. de l’ordenança fiscal núm. 1 relativa a l’Impost sobre Bens Immobles (IBI)
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Ajuntament de la Palma de Cervelló és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (palma@diba.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Sant Cristòfol s/n, 8756, Palma de Cervelló, (Barcelona)
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat