Sol·licitud de Certificat Cadastral
Aquest tràmit permet a la persona física o jurídica sol·licitar un certificat cadastral de béns immobles.
No cal complir cap requisit específic.
Sense cost.
Important: cal presentar omplert i com a fitxer adjunt el document que porta per títol "Sol·licitud de certificat cadastral".
Descarrega el document que cal associar al tràmit:
↓ Sol·licitud de certificat cadastral.
*Es recomana descarregar, obrir, omplir i guardar el document a l'equip des d'on es farà la tramitació abans de començar a tramitar per poder adjuntar-lo quan es requereixi. Assegureu-vos que les dades que s'han informat han ben quedat gravades.
Aquest tràmit permet a la persona física o jurídica sol·licitar un certificat cadastral de béns immobles dins l'àmbit estatal a excepció del País Basc i Navarra.
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Presencial / Telemàtic / Correu Postal.
Estan obligats a l’ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l’art. 14.2 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els seus representants , etc.), així com aquells que s’estableixi reglamentàriament.
Durant tot l’any.
No aplica.
No aplica.
- Resolució de 24 de novembre de 2008, de la Direcció General del Cadastre, per la que s'aprova el règim d'establiment i funcionament dels Punts d'Informació Cadastral.
No aplica.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les ordinàries del procediment administratiu.
La instància es pot presentar a qualsevol administració on hi hagi el distintiu de Punt d’informació Cadastral (PIC) del Ministeri d’Economia i Hisenda.
En compliment del previst a l’article 11 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, en relació amb l’establert a l’article 13 del Reglament General de Protecció de dades , l’informem que les seves dades són necessàries per a la gestió del tràmit o prestació del servei que esteu realitzant.
Al respecte, s’indica que Consell Comarcal del Ripollès és el responsable del tractament d’aquestes dades personals, que conservarà de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada cas.
Així mateix s’informa de la possibilitat d’exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació mitjançant la remissió d’un escrit dirigit per mitjans electrònics (ccripolles@ripolles.cat), o en format paper, ja sigui presencialment o per correu postal a l’adreça següent: Carrer Progrés, 22, 17500, Ripoll, (Girona).
Per a més informació, consulti la nostra política de privacitat.Tràmits relacionats
- Comunicació o modificació de dades per relacionar-se amb l'Administració per mitjans electrònics - Persones jurídiques
- Sol·licitud d'ajornament de tributs
- Sol·licitud de certificat de pagament de tributs
- Sol·licitud de fraccionament de tributs
- Domiciliació de tributs, taxes i preus públics
- Sol·licitud de devolució d'ingressos indeguts
- Identificació del conductor
- Autorització / atorgament de representació
- Al·legacions-recurs contra el procediment sancionador en matèria de seguretat viària